Dacia și Publicis, câștigători de la Golden Drum Festival 2016

  • Manualul Alternativ de Bord Dacia a primit Silver Drum la cea de-a 23-a ediție a Golden Drum, Festivalul Internațional al Creativității care a avut loc în perioada 18-21 octombrie la Ljubljana, Slovenia.

    Proiectul creativ a fost dezvoltat de Publicis România și prezentat de Dacia la Târgul de Carte Gaudeamus în 2015. Dacia și Publicis au fost premiate la categoria "Publicații" pentru transformarea cărții tehnice în primul manual alternativ de bord cu informații utile distractiv de citit și memorabile.
    Juriul a apreciat stilul beletristic al manualului nou creat (un amestec de poezie, proză și ilustrații), în timp ce încă acoperă toate capitolele esențiale ale cărții tehnice cum ar fi cheia, centura de siguranță sau securitatea copiilor.
    Acesta este al doilea premiu pentru " Manualul Alternativ de Bord", după ce în luna mai, proiectul a primit Bronze la categoria Publicații & Brand Collateral la Premiile FIBRA, România.

    Publicis România este un partener constant al Grupului Renault România și a dezvoltat toate conceptele creative pentru prezența Dacia la Târgul Internațional de Carte Gaudeamus din ultimii 8 ani.
    Înființat în anul 2004, Golden Drum este unul dintre cele mai mari și mai importante evenimente publicitare din Europa Centrală și de Est, un punct de legătură între creativitate și culturi diferite. În competiția Golden Drum din acest an au fost înscrise 1215 proiecte creative din 26 de țări diferite.